Skip to this view's content

CURSUSINHOUD

Reclame wordt ingezet voor verschillende doeleinden en vind je ook terug in de meest uiteenlopende vormen, zo ook online. Net zoals gewone reclame heeft online reclame voor- en nadelen die in dit thema besproken worden. Verder neem je een kijkje achter de schermen van de online reclame. Hoe komt het dat jij bepaalde reclame online te zien krijgt? Hierbij worden verschillende internettoepassingen onder de loep genomen, met name: Facebook, Google,…

Experten

Course Staff Image #1

mevr. Ini Vanwesenbeeck

Ini Vanwesenbeeck is aangesteld als doctoraatstudente aan de Universiteit Antwerpen en is verbonden aan de onderzoeksgroep MIOS (=Media, ICT en Interpersoonlijke relaties in Organisaties en Samenleving). Haar interesses liggen voornamelijk op het gebied van online reclame, meer bepaald de invloed die online reclame heeft op kinderen en adolescenten.  In het verleden nam ze deel aan verschillende projecten rond jongeren en online veiligheid. Haar onderzoeksproject gaat over "de cognitieve ontwikkeling in een digitale wereld”.


  1. Course Number

    5
  2. Classes Start

    Feb 09, 2015